ဦးဇင္း ၾကဳံခဲ့ေတြရတာေတြက အမ်ားၾကီးပဲ အဲဒီက အေတြအၾကဳံကေတာ့ ဒီလုိပါ။ဘဂၤလာေဒ့ရွ္-ျမန္မာနယ္စပ္ရွိ ေကာ္ဘတ္ဇားၿမိဳ႕၏ ေမွာင္မည္းက်ဥ္းေျမာင္းသည့္ တိုက္ခန္းငယ္တခုတြင္ အသက္ ၂၃ ႏွစ္အရြယ္ “ဦးဇင္းက သာမန္ရိုးရိုးရဟန္းေတာ္ တပါးျဖစ္ပါတယ္။
ဦးဇင္းက သာမန္ရဟန္းတပါးျဖစ္ပါတယ္။စက္တင္ဘာလအတြင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ လမ္းမမ်ားေပၚတြင္ ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ သံဃာထုကို ဦးေဆာင္ ဆႏၵျပ ခ်ီတက္ရာ၌ ေရွ႕ဆံုးတန္းက ဦးေဆာင္ပါ၀င္ခဲ့သည့္ ရဟန္းတပါး ျဖစ္သည္။စက္တင္ဘာလ ၂၂ ရက္ေန႔ အျဖစ္ အပ်က္ကိုေတာ့ အစဥ္အျမဲ အမွတ္ရေနပါတယ္ ဦးဇင္းၾကံဳေတြ႔ခဲ့ရေသာ ဤအျဖစ္အပ်က္ကလည္း ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ သမုိင္း၀င္ေန႔တေန႔အျဖစ္ မွတ္တမ္းတင္ ေဖာ္ျပခံ ရမည့္ကိစၥ မ်ဳိးလည္း ျဖစ္သည္။ထုိေန႔က ခ်ီတက္ဆႏၵျပေနၾကေသာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ျပည္လမ္းေပၚ စစ္ေၾကာင္းကို ဦးဇင္းႏွင့္ ဦးေဆာင္သံဃာမ်ားက ေဒၚေအာင္ဆန္း စုၾကည္ ထိန္းသိမ္းခံထားရာ တကၠသိုလ္ရိပ္သာလမ္းဘက္သို႔ ခ်ဳိးေကြ႔၍ လမ္းေၾကာင္းေျပာင္းရန္ ဆံုးျဖတ္ခဲ့သည္။“ဦးဇင္းတို႔ ျဖစ္ေစခ်င္တာက ဦးဇင္းတို႔ေလးစားျမတ္ႏိုးရတဲ့ အမ်ိဳးသားေခါင္းေဆာင္ကို လူထုေတြ၊ သံဃာေတြနဲ႔ ေတြ႔ဆံု ေစခ်င္တယ္”ဦးဇင္းႏွင့္ အျခားဦးေဆာင္ သံဃာမ်ားက လမ္းပိတ္ထားေသာ လံုထိန္း ရဲမ်ားႏွင့္ ေအာင္ျမင္စြာ ညိႇႏိႈင္းေဆြးေႏြးႏိုင္ခဲ့၍ စစ္ေဆးေရးဂိတ္မ်ားပြင့္သြားျပီး။ လူထုပရိသတ္မ်ား၏ လက္ခုပ္သံမ်ားလည္း ဆူညံသြားခဲ့ကာ လမ္းထဲသို႔ ျဖတ္၍ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ ခ်ီတက္လာႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။
အခ်ိန္ပိုင္းအတြင္းမွာပင္ စစ္ေၾကာင္းက ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္အိမ္ေရွ႕ေရာက္ရွိလာခဲ့သည္။ ရဟန္းမ်ားက ဆႏၵျပ စစ္ေၾကာင္းကို ရပ္လိုက္ကာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္အိမ္ေရွ႕ဘက္သို႔ မ်က္ႏွာမူလိုက္ၾကသည္။ သံဃာမ်ား၏ေနာက္တြင္ လူထုကလည္း လက္မ်ားကို ခ်ိတ္ဆက္ကာ သံဃာမ်ားကို ၀န္းရံထားၾကသည္။
“ဦးဇင္းတို႔ေရွ႕မွာေတာ့ လံုျခံဳေရးခ်ထားတဲ့တပ္ေတြက သံဒိုင္းေတြနဲ႔ ကာၿပီး ရပ္ေနၾကတယ္။ တင္းတင္းမာမာပဲ။ ျခံကိုေတာ့ ပိတ္ဆို႔ထားၾကတယ္” “ဦးဇင္းတို႔လည္း ေမတၱာ သုတ္စရြတ္တယ္၊ ဦးဇင္းထင္တာေတာ့ ေဒၚစုက ေမတၱာသုတ္ရြတ္ေနၾကတာကို ၾကားမယ္ထင္တယ္။ သူ႔အိမ္ေရွ႕ကို ထြက္လာ ၿပီး သံဃာေတြနဲ႔ လူထုကို လာႏႈတ္ဆက္တယ္။ ဒကာတို႔ ဓာတ္ပုံမွာျမင္ရတဲ့အတိုင္းၿခံ၀မွာ လက္အုပ္ခ်ီလို႔ေပါ့၊ လူေတြက စိတ္မထိန္းႏိုင္ၾကဘူးမ်က္ရည္ေတြက်ၿပီး ငိုၾကတယ္၊ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ မၾကာခင္ လြတ္ေျမာက္ပါေစ၊ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ က်န္းမာပါေစလို႔ လူေတြက ေႂကြးေၾကာ္ၾကတာေပါ့”
တဒဂၤက စိတ္လႈပ္ရွားဖြယ္ အထြဋ္အထိပ္ျဖစ္ေနခဲ့သည္။ လြန္ခဲ့ေသာ ရက္သတၱပတ္မ်ားက ျဖင့္ ဤသို႔ၾကံဳေတာင့္ၾကံဳခဲ အေနအထားမ်ဳိး ျဖစ္ပ်က္လာလိမ့္မည္ဟု ေတြးပင္ မေတြးမိခဲ့။ အခုေတာ့ ရက္ပိုင္းအတြင္း၊ အခ်ိန္တိုအတြင္း အေျပာင္းအလဲမ်ား ျဖစ္လာခဲ့သည္။
ဦးဇင္း ေကာ္ဘတ္ဇာၿမိဳ႕သို႔ေရွာင္တိမ္းေရာက္သည့္ေန႔ ေအာက္တိုဘာလ ၂၀ ရက္ေန႔တြင္ စစ္အစိုးရ၏ “ျမန္မာ့အလင္း” သတင္းစာက ဘုန္းႀကီးတုဟု အမည္တပ္ေဖာ္ျပလာခဲ့ပါတယ္။
သူတို႔ေျပာေနတဲ့ ရဟန္းတုဆုိတာေတြ ဘာမွန္းေတာင္ မသိပါဘူး” “ဦးဇင္းဘ၀ တေလွ်ာက္လံုးမွာ ဗုဒၶက သြန္သင္ဆံုးမမႈအတိုင္းပဲ ၿငိမ္းခ်မ္းတဲ့နည္းကိုပဲ က်င့္ၾကံ လာခဲ့တာပါ။ ဘုိးဘြားဘီဘင္ လက္ထက္ကတည္းက ထိန္းသိမ္းလာခဲ့တဲ့ ပရိယတၱိ၊ ပဋိပတၱိ၊ ပဋိေ၀ဓ ဆိုတဲ့ ဗုဒၶဘာသာ တာ၀န္ေတြကို တဘ၀လုံးထမ္းေဆာင္ခဲ့ပါတယ္ အခုလည္း သာသနာတာ၀န္႕ေတြကုိ ထိမ္းသိမ္းေဆာင္ေရာက္ေနပါတယ္။
ဦးဇင္းကံေကာင္းသည္ဟု ဆိုရမည္။ လံုလံုျခံဳျခံဳပုန္းေအာင္း တိမ္းေရွာင္ႏိုင္ခဲ့ၿပီး ဘဂၤလာေဒ့နယ္စပ္သို႔လည္း လြတ္ေျမာက္စြာ ထြက္ေျပးလာႏိုင္ခဲ့တာပါပဲ။
ရဟန္းေတာ္မ်ားဦးေဆာင္သည့္ လူထုဆႏၵျပပြဲမ်ား မျဖစ္မီကာလအထိ ဦးဇင္းဘ၀က ရဟန္းတပါးအျဖစ္သာ ရိုးရိုး ကုတ္ကုတ္ရွိခဲ့ပါတယ္။ ဦးဇင္း အသက္ ၈ ႏွစ္အရြယ္ကပင္ ကိုရင္အျဖစ္ သာသနာ့ေဘာင္အတြင္း ၀င္လာခဲ့သူ ငယ္ျဖဴ သံဃာတပါး ျဖစ္ၿပီး ဦးဇင္း ဇာတိျဖစ္ေသာ ဧရာ၀တီတုိင္း အေနာက္ဘက္ ဖ်ာပုံၿမိဳ႕နယ္ က်ဳံးပုိင္းတြင္ သာသနာ့ေဘာင္တြင္းစတင္ ၀င္ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ ဗုဒၶစာေပမ်ားကို ၿမိဳ႕၏နာမည္ႀကီးဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းတြင္ ကိုရင္ဘ၀ ႏွင့္ဆည္းပူး ေလ့လာခဲ့ၿပီး အသက္ ၁၉ အရြယ္တြင္ ပထမႀကီးတန္းေအာင္ျမင္ခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းတြင္ မႏၱေလးသို႔ႂကြလာ ၿပီး ဓမၼာစရိယ စာခ်ဆရာေတာ္တပါးျဖစ္ရန္ ရည္သန္၍ ဗုဒၶစာေပက်မ္းဂန္မ်ားကို ဆက္လက္ဆည္းပူးေနခဲ့ပါတယ္။
စက္တင္ဘာလဆန္းပိုင္းတြင္ စစ္အစိုးရလံုျခံဳေရးတပ္ဖြဲ႕မ်ားႏွင့္ လူရမ္းကားမ်ားက ျမန္မာႏိုင္ငံ အလယ္ပိုင္းရွိ ပခုကၠဴၿမိဳ႕ တြင္ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာေမတၱာသုတ္ရြတ္ဆို ဆႏၵျပေနေသာ ရဟန္းေတာ္မ်ားကို အၾကမ္းဖက္ၿဖိဳခြဲ ရိုက္ႏွက္ ဖမ္းဆီးျခင္းမ်ား ျဖစ္လာခဲ့သည္ကို ၾကားလာခဲ့ရျပီး။ “ဗုဒၶဘာသာ ကိုးကြယ္တဲ့ႏိုင္ငံတခုမွာ ဒီလိုျဖစ္ရတယ္ဆိုတာ ၾကားလို႔မွ မယံုႏိုင္စရာ ျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္။
ေနာက္ပိုင္းတြင္ သံဃာ့တပ္ေပါင္းစုဟုေခၚေသာ ေျမေအာက္ သံဃာ့အဖြဲ႔အစည္း အေၾကာင္းလည္း ၾကားလာရပါတယ္။ ၎အဖြဲ႔က အစိုးရတပ္ဖြဲ႔မ်ား၏ ရက္စက္စြာေစာ္ကားက်ဴးလြန္မႈမ်ား အတြက္ ျပန္လည္ေတာင္းပန္ရန္ ေတာင္းဆိုခဲ့ၿပီး မဟုတ္ပါက စစ္အစိုးရအာဏာပိုင္မ်ားကို ပတၱနိကၠဳဇၨနကံေဆာင္ သပိတ္ ေမွာက္မည္ဟုလည္း ေၾကညာခဲ့ၾကေၾကာင္း သတင္းမ်ားကိုလည္း ဦးဇင္းၾကားေနခဲ့ရပါတယ္။
ဦးဇင္းက သံဃာ့တပ္ေပါင္းစုအဖြဲ႔ထဲက မဟုတ္ပါဘူး။ ေရဒီယုိေတြမွာ အင္တာဗ်ဴးလုပ္သြားတဲ့ ရဟန္းေတြနဲ႔လည္း တခါမွ မေတြ႔ဖူးပါဘူး”ဦးဇင္းတုိ႕၂၀၀၇ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာ၁၉ရက္ေန႔ညေန (၅)နာရီမွာ ဆူးေလးဘုရားတည္းေထာင္လုိက္တဲ့ သံဃာကုိယ္စားအလွယ္အဖြဲ႕၀င္ေတြျဖစ္ပါတယ္။အဖြဲ႔ကေတာင္းဆိုသည့္လူထု၏ စား၀တ္ေနေရးဒုကၡမ်ား ေျဖရွင္း ေပးေရး၊ ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ား လႊတ္ေပးေရး၊ အမ်ဳိးသားျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရး အတြက္ ေဆြးေႏြးေရး အခ်က္မ်ားကို ေတြကုိ ဦးတည္းခဲ့ပါတယ္။
“လူထုနဲ႔ သံဃာေတြဆိုတာ ဒကာနဲ႔ ဆရာေတြ၊ အျပန္အလွန္ အမွီသဟဲျပဳေနၾကရတာပါ။ လူေတြငတ္ေနၾကတဲ့အခ်ိန္မွာ ရဟန္းေတြက လည္း ဘယ္လိုေနႏိုင္ရက္ပါ့မလဲ” ဦးဇင္းတုိ႔က ဘုရားသားေတာ္ေတြျဖစ္ပါတယ္။ဒါယိကာ၊ဒါယိကာမေတြ အတြက္ ေပးဆပ္ခြင့္ရလုိ႔အထူး၀မ္းသာခဲ့ရပါတယ္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း လွည့္လည္ခ်ီတက္ဆႏၵျပေနၾကသည့္ စက္တင္ဘာလ ၁၉ ရက္ ေန႔တြင္ သံဃာမ်ားကို လူထု ၁၅၀၀၀ ခန္႔က စတင္ပူးေပါင္းလာခဲ့သည္။ ၀င္ေရာက္ပူးေပါင္းလာသူ အမ်ားစုက တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ား ျဖစ္ပါတယ္။ ဆႏၵျပ ခ်ီတက္ပြဲမ်ားကို ၿငိမ္းခ်မ္းစြာဆက္လက္ထိန္းသိမ္းႏိုင္ေရးအတြက္ ဦးေဆာင္ ေကာ္မတီတရပ္ဖြဲ႔စည္းရန္ လိုအပ္လာၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ဆူးေလးဘုရားမွာ ဦးဇင္းရဲ႔ ပထမဆုံးမိန္႕ခြန္းမွာ သံဃာနဲ႔ျပည္သူကုိ ဆႏၵေတာင္းခံခဲ့ပါတယ္။သံဃာႏွင့္ျပည္သူေထာက္ခံမႈရရွိျပီး အဖြဲ႔ကုိဖြဲ႔စည္းႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။
ဦးဇင္းႏွင့္ အျခားေသာသံဃာမ်ားက ဆႏၵျပေနၾကသူမ်ား၏ဆံုရပ္ျဖစ္သည့္ ဆူးေလေစတီရင္ျပင္ေတာ္ေပၚတြင္ စုဆံုၾကၿပီး သံဃာ့ကိုယ္စားလွယ္အဖြဲ႔ကို ၁၅ ဦးျဖင့္ ဖြဲ႔စည္းခဲ့ျပီး တစ္ျမဳိ႕နယ္ကုိ ႏွစ္ပါးႏႈန္းျဖင့္ စည္းကမ္းထိမ္းသိမ္းေရးအဖြဲ႔ကုိေတာ့ စုရပ္ျဖစ္တဲ့ ေရႊတိဂုံအေရွ႕မုဒ္ေၾကးသြန္းဘုရားၾကီးမွာ စက္တင္ဘာ ၂၀ရက္ေန႕ကဖြဲ႕စည္းေပးခဲ့ပါတယ္။
စက္တင္ဘာလ ၂၆ရက္ေန႔ေရာက္ေသာအခါ စစ္အစိုးရက အၾကမ္းဖက္ၿဖိဳခြဲမႈမ်ား စတင္လာခဲ့ၿပီး ေသြးထြက္သံယိုမႈမ်ား ႏွင့္ အတူ အေျခအေနက အႏၱရာယ္ရွိလာပါတယ္။တစ္ခ်ဳိ႕ရဟန္းအမ်ားလည္း ဖမ္းဆီးခံရမည္စိုး၍ ရန္ကုန္မွ စတင္ထြက္ၾကပါတယ္ ဦးဇင္းကေတာ့ ေနထုိင္းရာေက်ာင္းတုိက္က ေရွာင္ထြက္ျပီး မိတ္ေဆြ ရဟန္းေတာ္ သူငယ္ခ်င္းေတြရွိကုိ ထြက္ျပီး စက္တင္ဘာ ၃၀ရက္အထိ ရန္ကုန္လွုပ္ရွားမႈးေတြကုိ က်ဳိးကုိင္လုပ္ေဆာင္ခဲ့ပါတယ္။ အ
ဒီေနာက္ပုိင္းမွာ ဦးဇင္း သကၤန္းခၽြတ္၊ အရပ္၀တ္လဲကာ ရန္ကုန္မွ မိုင္ ၈၀ အကြာခန္႔ရွိ ရြာတရြာသို႔ ေျပးလႊား တိမ္းေရွာင္ခဲ့ရပါတယ္။ ဤေနရာတြင္ အိမ္ထဲမွ မထြက္ဘဲ ႏွစ္ပတ္ေက်ာ္ၾကာ ပုန္းေအာင္းေနခဲ့ရသည္။အေျခအေနအရ လူ၀တ္လဲထားေပမယ့္ သိကၡာမခ် မခ်ရင္ သံဃာဘ၀မွာ ရွိပါတယ္။
ဦးဇင္း ပုန္းေအာင္းေနစဥ္ ဦးဇင္းအတြက္ မိတ္ေဆြမ်ားႏွင့္ ေထာက္ခံသူမ်ားက အစားအေသာက္မ်ား ယူလာေပးၾကသည္။ သို႔ေသာ္ ဤသို႔ ေထာက္ပံ့ကူညီေပးၾကသည္ကပင္ လြယ္ကူေသာကိစၥမဟုတ္။“ဦးဇင္း အေပါ့အေလးသြားဖို႔ ပလတ္စတစ္အိတ္ကို သံုးရတယ္၊ ဦးဇင္းလည္း သိပ္စိုးရိမ္ေနတယ္။ ဘာလုပ္လုပ္ အိမ္နီးခ်င္းေတြက ဦးဇင္းရွိေနတယ္၊ ဒီအခန္းထဲမွာ လူရွိေနတယ္ဆိုတာ ရိပ္မိသြားမွာ စိုးရိမ္ေနရပါတယ္။ ဦးဇင္းလုံးျခဳံမႈကုိ ယူေပးၾကတဲ့ ရခုိင္ျပည္ ေတာင္ကုတ္ျမဳိ႕ႏွင့္ ဆားျပင္၊ရြာမ၊ ဇီးကြင္း၊ပဒါ၊ကန္ျပင္၊စသည့္ရႊာမ်ားကုိ လူေတြကေတာ့ ဦးဇင္းဘ၀ရဲ သူရဲေကာင္းေတြပါပဲ။
ဦးဇင္းရဲ ရဟန္းဒါယိကာ၊ဒါယိကာမေတြ အိမ္ေတြကို အာဏာပိုင္မ်ားက ၀င္ေရာက္ဖမ္းဆီးခဲ့ေၾကာင္း သတင္းၾကားပါတယ္။သတင္း ၾကားျခင္းပဲ ယခုလုိ႔ ပုန္းခိုေနရာ၌ ဆက္လက္၍ မလံုျခံဳေတာ့ေၾကာင္း ဆံုးျဖတ္လိုက္ျပီး ဦးဇင္းကုိ အစအစအရာအရာ ကူးညီေပးေနၾကတဲ့ သူေတြကုိ တုိင္းျပည္ျပင္ပ ထြက္မယ္ဆုိျပီး လမ္းေခ်ာင္းေရႊျခယ္လုပ္ကုိင္ရပါတယ္။သူတုိ႕ကေတာ့ ကုန္လမ္းက အရွင္ဘုရား ထြက္လုိမရဘူး ေရးလမ္းကုိပဲ သုံးရမယ္ဆုိျပီး၊ ေတာ္ကုတ္ကေန႕ ဘဂၤလာေဒံရွ္ႏုိင္ငံကုိ ထြက္မယ္ သစ္ဘုတ္တစ္ဆင္ကုိ ခ်ိပ္ျပီး ဘဂၤလာေဒ့ရွ္ ပင္လယ္ျပင္ကုိေရာက္ရွိခဲ့ပါတယ္။
ကံေကာင္းသည္မွာ မွတ္ပံုတင္ကတ္ျပားအတုကို ျပ၍ ပင္လယ္ျပင္ စစ္ေဆးေရးဂိတ္ကို ျဖတ္ေက်ာ္လာႏိုင္ခဲ့ၿပီး နယ္စပ္ၿမိဳ႕ တက္ခနာသို႔ ဇႏၷ၀ါရီ ၂၂ ရက္ေန႔တြင္ ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။
“ဦးဇင္း အဲဒီကို တေခါက္မွ မေရာက္ဘူးေတာ့ စိုးရိမ္ပါတယ္။၊ ေစ်းထဲေရာက္လို႔ တယ္လီဖုန္းေခၚေတာ့ ကုိခိုင္ျမတ္ေက်ာ္ ဘက္က တာ၀န္ယူမယ္လို႔ေျပာေတာ့မွ ဦးဇင္းရင္ထဲမွာ ဆုိ႔ေနတဲ့ အလုံးႀကီး က်သြားပါတယ္။”အခုေတာ့
ဦးဇင္းေၾကာက္ရြံ႔စိုးရိမ္စိတ္ ေလ်ာ့ပါးသြားၿပီး ဦးဇင္းက အမ်ားႀကီး ကံေကာင္းသည္ဟု ဆိုရမည္။ ဘဂၤလာေဒ့ရွ္ႏုိင္ငံရွိ ကုလသမဂၢဒုကၡသည္ဆိုင္ရာ မဟာမင္းႀကီး႐ုံးတြင္ ဒုကၡသည္အျဖစ္ ေလွ်ာက္ထားရန္ အစီအစဥ္ရွိေၾကာင္း၊ ႏိုင္ငံေရး ခိုလႈံခြင့္ရရန္ ဆက္ႀကိဳးစားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာျပျပီး ဦးဇင္း ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ပါတယ္။
ဦးဇင္း အေတြၾကဳံေတြထဲက အမွတ္ရရွိဆုံး ကေတာ့၂၀၀၆ ခုႏွစ္က ေတာင္တန္း သာသနာျပဳ ဗဟုိလ္ ေထာက္ပံ့ေရးအဖြဲ႕ အဖြဲ႕ တာ၀န္႕ထန္းေဆာင္စဥ္က ခ်င္ျပည္နယ္ မတူးျပီးျမဳိ႕ေလးကုိ ေရာက္ခဲ့တုန္းက လုပ္ေဖာ္ကုိင္ဘက္ ညီေနာင္ သာသနာဇာနည္းေတြရဲ႕ သာသနာျပဳ စိတ္ဓါတ္ကုိ အမွတ္ရဆုံးပါပဲ စိတ္ရွည္သိခံ စြဲသန္း ျပဳရန္ သာသနာဆုိတဲ့ အတုိင္း ဘာသာအမတူး အယူမတူး သူတုိ႕ရဲ႕ နယ္ေျမမွ သာသနာျပဳေနၾကတဲ့ ညီေနာင္ေတြကုိ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ဦးဥာဏ္ဏိႆရရဲ႕ ေဆာင္ပုဒ္အတုိင္း က်င့္က်န္အားထုတ္ေနက်တဲ့ အတြက္ ၀မ္းသာပိတီျဖစ္ရပါတယ္ ၊ “ဦးဇင္းတုိ႔ကို တုိင္းျပည္ႏွင့္သာသနာက ေလးစားတယ္ဆုိတာ အမ်ားကုိအက်ိဳးျပဳလုပ္ငန္းေတြေၾကာင့္ပဲျဖစ္တယ္၊ ဦးဇင္းကေတာ့ သာသနာ့ေက်းကၽြန္အျဖစ္ခံယူပါရေစလုိ႔ ဒီလုိပဲ ခံယူထားပါတယ္၊ ဦးဇင္းနဲ႕ပတ္သတ္သူေတြကိုလည္း ကိုယ့္သာသနာ ကိုယ့္ဘာသာအတြက္ အနစ္နာခံတဲ့စိတ္ စြန္႔လႊတ္တဲ့စိတ္ႏွင့္ အလုပ္လုပ္ေစခ်င္တယ္” ဒီေန႕ရာမွ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးရဲ႕ ၾသ၀ါဒအတုိင္းငါတုိ႔ျဖစ္ရဤေလာက၀ယ္၊ဘ၀သမိုင္းမရိုင္းေစရန္စိတ္မန္မခ်မာနမပါ၊ဒို႔စြမ္းရာျဖင့္ဒုိ႔သာသနာဒုိ႔ျပည္ရြာကိုသာယာေစမႈလုလႅျပဳအံ့ ဆုိတဲ႕အတုိင္း ေတာင္တန္းသာသနာျပဳ ညီေနာင္ေတြ အားလုံးကုိ ဤစားစုျဖင့္ေလးစားဂုဏ္ျပဳအပ္ပါတယ္။
နိဗၺာန္ေရာက္ေၾကာင္တရားမ်ားပြားမ်ားႏုိင္ပါေစ။
ဖ်ာပုံ နဒီ
0 comments:
Post a Comment