ဦးဇင္း အေနနဲ႕ တစ္ျခားကေလာင္အမည္ေတာ့ မရွိေတာ့ပါဘူး မဂၢဇင္းေတြ မွာ မေရျဖစ္ပါဘူး စာေစာင္ေတြမွာ ေရးဖုိ႕ဖတ္ေခၚခံရတာရွိပါတယ္ အလုပ္မ်ားတဲ့ အတြက္ ေရးဖုိ႕ အခ်ိန္မရေသးလုိ႕ မေရျပစ္ေသးပါ ေနာက္တစ္ခ်ိန္ေရးျပစ္မယ္ လုိ႕စိတ္ကူးထားပါတယ္ ေရးျပစ္တဲ့ အခါက်ရင္ေတာ့ လူငယ္ေတြ အေၾကာင္းကုိေရးျပစ္မယ္
ဘာေၾကာင္းလည္းဆုိရင္ ၂၀၀၅ခုႏွစ္က အေမလူထုေဒၚအမာနဲ႕ေတြစဥ္က ဦးဇင္းကုိေျပာခဲ့တဲ့ အေမစကားကုိ ေလးစားတန္းဖုိ႕ထားလုိ႕ျဖစ္ပါတယ္ အေမက ငါ့သားတဲ့ မင္းတုိ႕လူငယ္ေတြဟာ အနာဂတ္ရဲ႕ စတားေတြပါပဲ အဲဒါေၾကာင္း အနာဂတ္မွာ စတားျဖစ္မဲ့ မင္းတုိ႕ေတြဟာ တုိင္းျပည္ႏွင့္ အမ်ဳိးအတြက္ ကုိယ္တက္ႏုိင္တဲ့ဘက္ေန ေက်းဇူးျပဳၾကပါလုိ႕အေမရဲ႕စကားလက္ေဆာင္ကုိ ေလးစား ေသာအားျဖင့္ အေမေျပာခဲ့တဲ့ အတုိင္း တုိင္းျပည္ႏွင့္ ျပည္သူအတြက္ တက္ႏုိင္သေလာက္ သားလုပ္ေနပါတယ္လုိ႕ တမလြန္ေလာကကုိ ကူေျပာင္းသြားေသာ အေမကုိ ဂတိေပးပါတယ္ အေမ ။
ဦးဇင္းတို႔ တေတြဟာ စာကို အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ ေရးၾကပါတယ္။ တခ်ဳိ႕က စာ မေရးရရင္ မေနႏိုင္လို႔။ တခ်ဳိ႕ေငြေၾကးေၾကာင့္ တခ်ဳိ႕က နာမည္ႀကီးခ်င္လို႔၊ တခ်ိဳ႕က ၀ါသနာပါလို႔၊ တခ်ဳိ႕က ခံစားခ်က္ေတြကို ႏႈတ္နဲ႔ မဖြင့္ဘဲ စာနဲ႔ဖြင့္ခ်င္လို႔။ ဘယ္လိုအေၾကာင္းျပခ်က္ႀကီးေတြနဲ႔ပဲ ေရးေရး စာေရးတာက ေရးတာပါပဲ။ တခ်ဳိ႕က စာမ်က္ႏွာေပၚေရာက္မွ စာေရးသူလို႔ ခံယူတာမ်ဳိးလည္း ရွိတတ္ပါတယ္။ ရွင္မဟာသီလ၀ံသတို႔ဟာ ဂ်ာနယ္ဘာညာစာမ်က္ႏွာေတြေပၚ ေရးၿပီး စာေရးဆရာျဖစ္ခဲ့ၾကတာ ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ အခုလို တိုးတက္ေနတဲ့ ေခတ္ႀကီးထဲမွာ အြန္လိုင္းစာမ်က္ႏွာေပၚမွာ ဘာအခေငြေၾကးမွ မရဘဲ ကိုယ့္ဘာသာေငြကုန္ခံၿပီး တကယ့္၀ါသနာရွင္ စာေရးသူေတြလည္း အေတာ္မ်ားမ်ားေတြ႕ေနရတာပါပဲ။ တခ်ဳိ႕ဆို တကယ့္အျပင္မွာ ေရးေနတဲ့ သူေတြထက္ေတာင္အေရးအသားေတာ္ေနတာေတြရွိပါတယ္။ဦးဇင္းကေတာ့၀ါသနာအရေရးခ်င္းပါတယ္။
ဆိုေတာ့။ ဘာေၾကာင့္ပဲေရးေရး၊ ဘယ္ေနရာမွာပဲ ေရးေရး၊ လူတိုင္း ေရြးရခက္တဲ့ ျပႆနာက ကေလာင္လို႔ ေခၚတဲ့ နာမည္လွခ်င္လို႔ ကေလာင္ေရြးတယ္။ တခ်ဳိ႕က ကိုယ့္ရဲ့ ပကတိ ဘ၀နဲ႔ ခြါခ်ခ်င္လို႔ ကေလာင္ေရြးတယ္။ တခ်ဳိ႕က စိတ္ကူးယဥ္ကဗ်ာဆန္ဆန္ေလးေတြ၊ တခ်ဳိ႕က မိဘရဲ့ နာမည္ အညြန္႔ေလးေတြ၊ တခ်ဳိ႕က ကိုယ့္ခ်စ္သူ (သို႔) ကိုယ့္အေပၚလႊမ္းမိုးသူေတြရဲ့ နာမည္အညႊန္႔ေလးေတြကို ယူမွည့္တတ္ၾကတယ္ေလ။ ဆိုၾကပါစို႔။ ဆရာႀကီးပါရဂူဆိုရင္ သူ ရဟန္းဘ၀က ပါရဂူဆိုတဲ့ဘဲြ႕နဲ႔ပဲ ကေလာင္အမည္ယူတယ္။ တခ်ဳိ႕က်ေတာ့ ကိုယ္ေျပာခ်င္တဲ့ စာနဲ႔ လိုက္ဖက္တဲ့ ကေလာင္ကို သံုးတယ္။ ေတာင္ၿမိဳ႕ မဟာဂႏၵာရံု (တကယ္ေတာ့ ဓ ေအာက္ၿခိဳ႕က္နဲ႔ ေရးရမွာပါ၊ အဲဒီတိုင္ပင္ရိုက္မရလို႔) ဆရာေတာ္ႀကီးဆိုရင္ ေတာင္ၿမိဳ႕ဘုန္းႀကီးလို႔ တခါတေလ သံုးတယ္။ လူေတြအေနနဲ႔ ေရးသင့္တဲ့စာကို ဘုန္းႀကီးေတြ ေရးရင္ အမ်ားစုက လူနာမည္ကေလာင္သံုးတာ ရွိသလိုပဲ ဘုန္းႀကီးေတြ ေရးသင့္တဲ့စာကို လူေတြ ေရးရင္ ဘုန္းႀကီးဆန္တဲ့ ကေလာင္နာမည္ သံုးတတ္ၾကတယ္။
ဘုန္းႀကီးဘဲြ႕နဲ႔ အခ်စ္အေၾကာင္းေရးဖို႔ အဆင္မေျပသလို၊ လူနာမည္နဲ႔လည္း တရားစာေပေတြ ေရးဖို႔ မသင့္ဘူးမဟုတ္လား။ ဒါေၾကာင့္ စာေရးတဲ့သူအမ်ားစုက ကေလာင္ကို အမ်ဳိးမ်ဳိးကိုင္တတ္ၾကပါတယ္။ ဒါကို တခ်ဳိ႕က ကေလာင္နဲ႔လူ မကဲြဘဲ အမ်ဳိးမ်ဳိးအပုတ္ခ်တတ္ၾကတယ္။ တစ္ခုေတာ့ ရွိပါတယ္။ ကေလာင္သြား ထက္လြန္းအားႀကီးၿပီး မူရင္းနာမည္ေပ်ာက္ၿပီး ကေလာင္နာမည္နဲ႔ လူ တစ္သားတည္းနာမည္ႀကီးၿပီး တစ္ထပ္တည္းၾကသြားတာလည္း မနည္းမေနာရွိပါတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ စာေရးတဲ့သူေတြ ကေလာင္နာမည္ လွလွေလးနဲ႔ပဲ ေရးေရး၊ တည္တည္ခန္႔ခန္႔နာမည္ေတြနဲ႔ပဲ ေရးေရး အေရးႀကီးတာက စာဖတ္သူေတြဟာ ကေလာင္နဲ႔လူကို ကဲြဖို႔ေတာ့လိုပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ စာေရးသူရဲ့ ေစတနာအားကို ေလးစားမိဖို႔ လိုပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ အခုလိုအင္တာနက္ေခတ္မွာ ဘာတစ္ျပားတစ္ခ်ပ္မွ မရဘဲ ကိုယ့္ဘေလာ့ေလးမွာ မွတ္သားစရာေလးေတြ၊ ဘာသာျပန္ေတြ၊ ခံစားစရာ စာေပေတြ၊ သမိုင္းသုတေတြ၊သတင္းေတြ ေရးေနၾကတဲ့သူေတြဟာ ကိုယ့္အိပ္ထဲက ေငြကို ဆိုက္ထုတ္ၿပီး အြန္လိုင္းစာမ်က္ႏွာေပၚမွာ ေရးတင္ေနၾကတဲ့ေစတနာဟာသိပ္ေလးစားစရာေကာင္းပါတယ္။
တက္က်မ္းေတြေရးၿပီး ခ်ဳိ႕ခ်ဳိ႕ငဲ့ငဲ့ေနသြားရတဲ့ စာေရးဆရာကို အထင္ေသးဖို႔ မလိုသလို၊ အေရမရ အဖတ္မရစာေတြေရးၿပီး ႀကီးပြားေနတဲ့စာေရးဆရာေတြကိုလည္း အျမင္မလဲြသင့္ပါဘူး။ ဦးဇင္းၾကားဖူးတာ ေလးရွိတယ္။ စာေရးဆရာတစ္ေယာက္ရဲ့ စာေပကို ေလးစားရင္ အဲဒီစာေရးဆရာနဲ႔ အျပင္မွာေတြ႕ေအာင္ မႀကိဳးစားပါနဲ႔တဲ့။ ဘာေၾကာင့္လည္း ဆိုေတာ့ တခ်ဳိ႕စာေရးဆရာေတြဟာ သူေရးတဲ့စာနဲ႔ ေျပာင္းျပန္ျဖစ္ေနတတ္ လို႔ပါပဲ။ ဘာသာေရးဘက္က ၾကည့္ရင္ေတာ့ အဲဒီလိုျဖစ္ေနတာဟာ မသင့္တင့္ပါဘူး။လူနဲ႔မူ တစ္ထပ္တည္းၾက သင့္တာေပါ့။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ စာေရးဆရာဆိုသူေတြလည္း ကိုယ္လုိသူလို ပုထုဇဥ္ေတြပါ။ နားလည္ေပးတတ္ဖို႔ အေရးႀကီး သလုိပဲ ကေလာင္နဲ႔လူကို ခဲြျမင္၊ခဲြဖတ္မွ ဦးဇင္းတို႔ စာဖတ္သူေတြအတြက္ ပိုအက်ဳိးမ်ားမယ္လို႔ ထင္ျမင္မိ ေၾကာင္းပါ။ ဦးဇင္းအယူအဆကို လက္မခံႏိုင္ဘူးဆိုရင္ေတာ့ ဦးဇင္းတို႔တေတြ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္း ကဲြလဲြလိုက္ၾကရံုပါပဲ။
အမ်ားသူငါ့တုိးတက္ၾကီးပြားၾကပါေစ။
ဖ်ာပုံ နဒီ
0 comments:
Post a Comment